Hoćeš mišiće? 6 “top” vežbi za početnike

  • POTISAK SA KLUPE – vežbači bi na početku trebali odmah da se pozabave klasičnim bench-pressom i da savladaju tehniku.Kada ojačate na ovoj vežbi onda se mogu ubaciti različite varijacije.Raznovrsne vežbe će vam svakako doprineti kad je reč o “tonusu” grudnog mišića kao i samog tricepsa.
  • MRTVO DIZANJE – ova vežba aktivira velik broj mišica u telu i zato je jedna od glavnih sinonima za snagu ako ne i najpopularnija vežba kod ozbiljnih dizača. Međutim niko je ne treba zaobilaziti nipošto jer će vam kasnije ta snaga koju izgradite itekako poslužiti kao preventiva protiv raznih povreda i nelagodnosti. Ova vežba je isto nezamenljiva kada je reč o ojačavanju mišića koji drže vaše telo uspravnim i zategnutim. Naravno vodite računa o pravilnom izvođenju. Forma je najbitnija
  • ČUČANJ – ostavite se smit mašina i ostalih gluposti. Klasičan čučanj će sigurno dovesti do rasta vaših nogu i zadnjice. Napredujte u ovoj vežbi koja će vam pomoći da najviše napredujete u snazi i izgledu vaših nogu, pa tek se onda pozabavite varijacijama i drugim vežbama.
  • PROPADANJE – jedna od njboljih vežbi za vaš triceps i “donje” grudi. Kome je potrebno može je raditi i sa opterećenjem. Čuvajte se povreda ramena i kod ove vežbe posebno pazite na formu, dovoljno je da vaši laktovi budu pod uglom od devedeset stepeni.
  • VESLANJE U PREKLONU – idealna vežba za gornji deo leđa. Dobijate na snazi i na “gustom” izgledu brojnih mišića koji čine vaša leđa.
  • ZGIBOVI – još jedan sinonim za snagu kod mladih. Volumenom od osam do dvanaest ponavljanja ćete sigurno dosta doprineti izgledu i snazi vaših leđa, pogotovu u širini.
    To je to, prosto i jednostavno. A sad pravac na vežbanje.

Autor: Milan Kostić

Još tekstova ovoga autora:
Mršavljenje nije filozofija-Potrudi se malo

Kampanjsko vežbanje i večiti početnik

Vežbanje u teretani-kratke i jednostavne smernice za početnike