Industrija lepote menja marketinške strategije zbog korone

I

Industrija lepote radi na izmenama marketinških strategija kako bi i u doba epidemije sačuvala svoj položaj na tržištu.

Globalna industrija lepote vredna 500 milijardi dolara je usled izbijanja pandemije korona virusa morala skoro preko noći da promeni marketinške taktike kako bi sačuvala mušterije i prikazala svoje proizvode kao važne.
Tako je fokus sa dekorativne kozmetike stavljen na proizvode za negu kože, dok među sminkom dominiraju oni proizvodi za ulepšavanje dela lica koji je vidljiv pod maskama.

Šminka se reklamira kao sredstvo koje ima za cilj da omogući postizanje što boljeg izgleda pred kamerama telefona i kompjutera putem kojih se u doba pandemije najviše komunicira, dok je nega kože predstavljena kao ritual koji dovodi do trenutnog olakšanja od stresa izazvanog situacijom u kojoj se nalazimo.

Osim toga, kozmetičke kompanije sada svoje proizvode reklamiraju putem kampanja na društvenim mrežama, a ne preko televizijskih reklama, kako prenosi Rojters.

Kupovina kozmetičkih proizvoda sada se pretežno odvija preko interneta, a proizvodi za kojima postoji najveća potražnja su velika pakovanja šampona, proizvodi za negu kože i fabre za kosu za kućnu upotrebu, koji se prodaju u velikim količinama.

U SAD je u poslednjoj nedelji marta zabeležen pad prodaje kozmetičkih proizvoda za 28 odsto u poređenju sa istim periodom u prethodnoj godini.

Iz Loreala navode da je onlajn prodaja njihovih proizvoda skočila za 50 odsto, kao i da će ovo ublažiti pad prodaje u prodavnicama.

I u Kini je prodaja kozmetičkih proizvoda polako počela da se vraća u normalu i ocekuje se da će u narednom periodu jos više rasti, pre svega korektor, a karmini se trenutno nalaze u drugom planu.

Izvor: restartmagazin.rs/tanjug