Zdrave navike za zdrav život

Da biste imali zdrav životni stil, važno je da zdrave navike uvrstite u svoju svakodnevicu i dosledno ih se pridržavate.

Takav stil života, između ostalog, uključuje uravnoteženu i zdravu ishranu i dovoljno fizičke aktivnosti.

Od održavanja hidratacije do redovnog vežbanja, ove navike možda neće pokazati trenutne rezultate, ali vremenom će da utiču na vaše blagostanje:

1. Jedite zdravo

Izaberite sveže i domaće prehrambene proizvode. Koliko god možete, izbegavajte bilo kakvu prerađenu hranu. Često sadrži puno masti i malo hranljivih sastojaka. Održavajte uravnoteženu ishranu.

2. Pijte dovoljno tečnosti

Pijte puno tečnosti. Voda pomaže u gubitku kilograma, a takođe pomaže koži da ne bude suva.

3. Jogom protiv stresa

Uključite jogu i meditaciju tokom radnog dana. Joga i meditacija mogu da pomognu u borbi protiv stresa i nepotrebnih misli.

4. Vežbajte

Fizičko blagostanje je jednako važno kao i mentalno blagostanje. Jedan od glavnih uzroka bolesti i tegoba je stres koji dovodi do anksioznosti i depresije. Naučno je dokazano da je vežbanje dobar način za otpuštanje pritiska i napetosti.

5. Sedite na podu

Povremeno sedite na podu, umesto da koristite trpezarijski sto tokom obroka. Sedenje sa prekrštenim nogama pomaže u varenju.

6. Perite ruke

Jedna stvar koju nas je 2020. naučila je temeljno i redovno pranje ruku, posebno pre jela.

7. Koristite glinene posude za kuvanje

Za kuvanje jela koristite glinene posude ili posude od gvožđa. U ruralnim delovima Indije ljudi i dalje kuvaju hranu u glinenim posudama, jer ona omogućava da se zadrže svi hranlivi sastojci, uz distribuciju jednake toplote.

8. Ne zaboravite na blagodati tuširanja

Tuširanje ujutro ne samo da vas budi i priprema za dan, već i povećava snagu, sjaj i daje dugovečnost. Brzi tuš uveče pre spavanja je izvrstane način da se opustite i isperete “prljavštinu” dana. Takođe je stimulans za dobar san.

Izvor: superzena.b92.net